letaeige sulciaspaude hurom

Ar reklama apie sulčiaspaudes nemeluoja?

Visagalė reklama šiandien vis labiau užkariauja pasaulį. Jai leidžiamos milžiniškos sumos gali sukurti iš tiesų įspūdingas reklamines kampanijas, video, lauko ir kitokio tipo reklamas. Nesvarbu, kokia reklama bebūtų, ji yra nukreipiama į tikslinę auditoriją. Silpniausios tokios grupės vietos, ryškiausios ypatybės bei pagrindinės nūdienos tendencijos, – visi šie dalykai tampa atspirties tašku, kuriant reklamą, ją paleidžiant bei vėliau tikintis pirkimų padidėjimo (žinoma, jei tai – ne socialinė reklama).
Kaip dabar pastebima, vienos iš dažniausiai kuriamų reklamų yra orientuotos į sveikos gyvensenos, ekologiškumo temą. Sveikas gyvenimas, natūralūs produktai bei sportas jau kuris laikas yra tapę itin aktualiomis temomis. Dėl šios priežasties ne viena reklama siekiama transliuoti žinutę, jog reikia įsigyti ir vartoti tik sveikus produktus ar nusipirkti reikalingos buitinės technikos, padėsiančios pasigaminti sveikuolišką kokteilį. Bene sveikiausią gėrimą – šviežiai spaustas sultis – leidžiantis pasigaminti įrenginys yra sulčiaspaudės. Rinkodaros specialistai skiria ne mažą dėmesį atsakingai reklamos strategijai sukurti bei įgyvendinti.
Turbūt retas kuris drįstų ginčytis, jog lėtaeigė sulčiaspaudė „Hurom“ ar kitos sulčių spaudimo mašinos reklamose pateikiamos labai patraukliai. Gražus žmogus, spaudžia morkas, apelsinus, nuo jo veido nedingstanti šypsena bei tuo pat metu kartojami žodžiai, jog jo išspaustos sultys yra tikra vitaminų bomba. Ir visa tai, tik dėka modernios lėtinės sulčiaspaudės „Hurom“. Tai – tradicinis sulčaispaudžių reklamų siužetas. Bet, ar jis tikrai atspindi realią situaciją?
Paprastai, alkoholio, buitinės technikos ar virtuvės prekės reklamose pateikiamos tikroviškai. Specifinis įrangos komplektas, techninės savybės ir pan. negali būti taip paprastai sumeluotos, kadangi ir pati prekė kainuoja daugiau. Jei kiekviena sulčiaspaudės ar kito brangesnio daikto reklama įžūliai meluotų, vartotojai iš karto pultų grąžinti pirkinių, nes šie veiktų visai ne taip, kaip kad teigiama reklamoje. Dėl to, lėtaeigė sulčiaspaudė „Hurom“ ar kita virtuvėje nepamainoma ir sveikam gyvenimui reikalinga mašina reklamose pateikiamos realiai.