Content-Marketing

Turinio rinkodara: klaidos ir kaip jų išvengti? (2 dalis)

Antra klaida, kurią daro užsakovai, tai pasirenka netinkamos formos turinį. Jeigu pastarasis yra sukurtas pasirinkus blogą šabloną, tuomet jis nepatrauks dėmesio ir visas darbas nueis veltui. Nes tikriausiai ir patys pastebėjote, kad antraštė mus veikia, o kvietimai „Geriausi būdai…“ „Kaip taisyklingai…“ „Penkios populiariausios…“ tiesiog traukia paspausti ant jų. Štai, kur atsiranda forma ir turinys. Tačiau geros ir intriguojančios formos paieška yra ne pats lengviausias darbas. Bet išmaniųjų technologijų specialistai ir žurnalistai iš užsienio yra sukūrę programą, kuri leidžia nuspėti ar turinys turės pasisekimo, ar ne. Tačiau mūsų šalyje tenkinamės liaudiška patirtimi, nes ieškant geriausios formos reikia žinoti keletą dalykų:
—reikia pradėti nuo pavadinimo. Turinys geriausias yra tuomet, kai pats pavadinimas yra kruopščiai apgalvotas. Juk jeigu pavadinimas bus patrauklus skaitytojui, o pats turinys bus niekinis ir neinformatyvus, tai vartotojas tiesiog bus piktas. Ką būtent daro šiuolaikinių portalų rašytojai. O jeigu pasirinksite pavadinimą atitinkantį turinį, skaitytojas liks sužavėtas ir tikrai įsimins jūsų turinį;
—skleiskite turinį tokių kalbos, stiliaus tonu, koks yra jūsų prekės ženklas ar paslauga. Jaunatviškai publikai patinka laisvas stilius, o inteligentams rimtas. Todėl gerai žinokite, kokią auditoriją norite pasiekti;
—Naudokite raktiniu žodžius, kurie padės vartotojui jus lengviau pasiekti. Nes paieškos sistemoje suvedus jums svarbų raktažodį gali būti, jog ten būsite aukštoje vietoje ir tikslinės auditorijos žmogus ateis būtent pas jus. Tai yra paieškos optimizavimo elementas, atvedantis klientus tiesiai pas jus, o svarbiausia yra tai, jog jie patys Jūsų ieško.
Formos yra patrauklios tol, kol jų nėra per daug, tad neapsistokite ties viena, o pasitelkite kūrybiškumą.

Trečia ir paskutinė klaida, tai kad galvojama apie kanalą, o ne pačią auditoriją kategorijoje. Per dažnai galvojama, kad jei pasirinksi populiarų kanalą, televiziją ar kokį tinklaraštį tikrai pritrauksi norimą vartotoją. Tačiau šiais laikais viskas yra kitaip, ir savo tikslinio kliento tenka ieškoti ten, kur jis dažniausiai gali būti aptinkamas. Tad šioje vietoje teks gerai pažinoti žmogų iš kurio reikalingas dėmesys.