Kas yra virusinė rinkodara?

Kiekvienas siekdamas, kad jo verslas eitųsi sklandžiai ir sėkmingai, remiasi tam tikrais principais. Rinkodara gali būti įvairiausių tipų, o vienas jų – virusinė rinkodara. Žinoma, žodis „virusas“ šiame pavadinime gali kelti mažų mažiausiai nepasitikėjimą tokia reklamos taktika, tačiau ne vienai kompanijai ji padėjo pasiekti aukštumų versle ir prisitraukti galybes naujų klientų.

Iš esmės virusinė rinkodara yra geometrine progresija paremta veikla, kai nuo vieno žmogaus ji lyg gripo virusas pasiekia didelius kiekius žmonių. Ši strategija skatina vieną asmenį perduoti reklaminę žinutę kitiems, o kitus – dar kitiems. Galime šią rinkodarą dar vadinti „iš lūpų į lūpas“ rinkodara. Tai paprastai internete naudojama rinkodaros strategija.

Pirmas principas, naudojamas virusinėje rinkodaroje – tai tam tikros paslaugos ar prekės atidavimas nemokamai. Tai duos „paragauti“ jūsų paslaugų kitiems ir jie taps jūsų lojaliais klientais.

Jūsų reklaminė žinutė turi būti kuo paprastesnė, trumpesnė ir ryškesnė, kad virusas lengvai užkabintų kiekvieną vartotoją. Tai antroji taisyklė.

Trečia taisyklė – virusinė rinkodara turi lemti tolygų augimą. Nebus jokios naudos, jeigu jūsų nemokamai atiduodamas produktas iškart bus išnaudotas dešimties tūkstančių žmonių, o kitą dieną jūs jau būsite pamiršti. Sukurkite tokią reklamą, kuri garantuotų tolygų augimą.

Išnaudokite žmonių vertinamus dalykus. Remkitės šiandien karščiausiomis tendencijomis, žmonių siekiamybėmis. Jeigu jūsų tikslinė auditorija vertina, tarkime, laisvę, turite savo žinutėje šią vertybę pabrėžti.

Taip pat natūralu, kad virusinei rinkodarai būtini platūs ir jau gerai patikrinti kanalai. Tarkime, šiandien Facebook tinkle tam tikra reklama vartotojus pasiekia žymiai greičiau, todėl stebėkite tendencijas, kur žmonės internete lankosi daugiausiai ir yra aktyviausi.

Įvaldę visus šiuos principus galėsite džiaugtis gerais rezultatais versle.