charts-computer-data-669621

Reklamos platinimas – prekės ženklo žinomumui didinti

Reklamos platinimas gali neabejotinai padidinti jūsų pardavimus, pritraukti naujų klientų ir informuoti esamus apie teikiamas paslaugas, parduodamas prekes ar specialius pasiūlymus. Atspausdinta informacija ne tik padidina prekės ženklo žinomumą, bet ir patikimai informuoja kiekvieną ją perskaičiusį asmenį. Kokybiškai, operatyviai ir greitai atliekamos reklamos platinimo paslaugos visuomet padeda atrasti naujus potencialius, paslaugą ar prekę norinčius įsigyti klientus.

Priklausomai nuo užsakovų, platinama reklama gali būti įvairių rūšių, pavyzdžiui: skrajutės, katalogai, laikraščiai, žurnalai, brošiūros, atvirukai ir pan. Norint reklamuoti, suteikti informaciją apie atsinaujinusias ar naujas prekes ir paslaugas, dažniausiai renkamasi reklaminės medžiagos spausdinimą kataloguose, tokiu būdu išsamiai aprašant paslaugas ir pateikiant jų ar parduodamų prekių nuotraukas. Norint pasveikinti lojalius klientus įvairių švenčių proga, rekomenduojami atvirukai, atkreipiantys žmonių dėmesį, pavyzdžiui, spalvine gama ar skambiu užrašu. Teikdami spausdinimo paslaugas galime pasiūlyti gaminį, kuris yra spalvotas abiejose popieriaus pusėse, vienoje arba vienspalvį variantą. Įprastai yra naudojamas lyginamasis popierius, pasirenkant jums reikiamą popieriaus formatą.

Pagal reikiamą reklamos produktą –  galimi įvairūs spausdinimo būdai.  Ofsetinė spauda užtikrins, kad Jūsų produktai bus ne tik funkcionalūs, bet ir tvirti. Ofsetinė spauda išsiskiria tuo, kad spausdinamieji bei tarpiniai elementai yra vienoje plokštumoje, o tai ir lėmė plokščiaspaudės pavadinimą.  Plačiaformatė spauda – ji bus naudojama, jei bus reikalingas didelis formato dydis. Moderni technologija padeda pasiekti ypač aukštos kokybės spaudos gaminius, kurie yra tvirti, atrodo estetiškai, puikiai tinka reklaminiams gaminiams, kadangi patraukia akį. Skaitmeninė  spauda ypač efektyvi kai reikia atspausdinti greitai. Konsultuodamiesi su Avaneta specialistais galite sulaukti efektyvių pardavimo rezultatų, nes, remiantis pastebėjimais, didžiausias reklaminių skelbimų efektyvumas tampa juos pristatant į gyventojų pašto dėžutes darbo dienomis antradieniais ir trečiadieniais. Esant suinteresuotiems, kad reklaminė medžiaga pritrauktų kuo daugiau naujų klientų ir apie prekinį ženklą sužinotų kuo daugiau asmenų, rekomenduojama vadovautis specialistų patarimais ir ilgamečio darbo pastebėjimais.

Teikiamų paslaugų suma priklauso nuo reikiamo pristatyti kiekio. Rekomenduojamas mažiausias reklaminės medžiagos kiekis – 1000 vienetų. Tiesioginė reklama dažniausiai yra suvokiama kaip patikimesnė, be to, ji yra pigi bei  ekonomiška. Šis reklamavimo metodas yra naudojamas ilgą laiką, todėl jo turinys nuo seno yra vertinamas kaip veiksmingas ir patikimas.