Kodėl verta nuomotis marketingo specialistą?

Dažnas galvoja, jog marketingo specialistas – tai asmuo, kuriantis reklamą ir ją parduodantis. Deja, ši paslauga yra tik viena iš daugelio, kuriomis užsiima marketingo specialistai. Pastarieji yra prilyginami įvairioms profesijoms: štai sakoma, kad marketingo atstovas yra sociologas, tiriantis visuomenės elgseną, manoma, kad jis – psichologas, turintis suvokti klientų poreikius, taip pat specialistai gali būti vadinami ir įmonės „advokatais“, kurie apsaugo įmonės vadovus nuo nereikalingų reklamos pasiūlymų ir netikslingų išlaidų neefektyviai reklamai. Štai tokią kombinaciją galima įvardinti kaip marketingo specialistą.
Kad būtų galima suformuoti dar aiškesnę marketingo specialisto apybraižą, privalu suvokti, kokias marketingo paslaugas jis įgyvendina. Visų pirma, marketingo novatorius išklauso kliento pageidavimų, išanalizuoja į jį besikreipiančios įmonės keliamus tikslus ir prisideda prie jų realizavimo. Marketingo specialistas ieško naujų komunikacijos kanalų, apskaičiuoja biudžetą, skirtą įmonės reklamai, nubrėžia aiškią įmonės marketingo strategiją. Be šių pagrindinių funkcijų, marketingo atstovas pasirūpina įmonės auditu, asmeninių pardavimų didinimu, vykdo personalo atranką, administruoja įmonės socialinius tinklus.
Tačiau tai dar ne visi marketingo atstovo suteikiami džiaugsmai. Specialistą, kuris pasirūpina įmone, galima nuomotis ir tai padaryti yra daugiau nei verta. Marketingo specialisto nuoma yra ypač palanki mažesniosioms įmonėms, kurios neturi savo marketingo skyriaus, o specialisto įdarbinti neketina. Nuoma yra grindžiama trumpalaikiais ir ilgalaikiais projektais, kuriuos atlikęs, specialistas galės keliauti savais keliais. Taip pat, išsinuomotasis marketingo atstovas yra vadinamas hibridiniu dėl savo universalumo: šis asmuo yra patyręs ir marketingo, ir pardavimų, ir personalo valdymo srityje. Paskutinis lašas džiaugsmo taurėje yra tai, jog nuomojantis vieną specialistą, jis įmonės marketingą atlieka su savo kolegomis, todėl įmonei, kuri naudojasi nuoma, reikia mokėti tik už vieną specialistą, tačiau jam talkina visa komanda.