Copy of klaustukas

Turinio rinkodara: dažniausiai užduodami klausimai

Jei jums įdomu, kas gali kurti turinio rinkodarą, tai ją dažniausiai sukuria pats reklamos užsakovas, profesionalus rašytojas, tos srities ekspertas žinantis visą reikiamą informaciją apie prekę ar paslaugą. Taip pat ir vartotojas, pasakydamas nuoširdžią arba nelabai informaciją, priklausomai nuo to ar jis tai daro savo noru ar ne. Dabar pagrindinė problema, su kuria susiduria turinio kūrėjai, tai kad jiems liepia sakyti, tai ko jie nenori, bet už tai jiems mokami pinigai. Tačiau saugodami savo reputaciją jie neskleidžia melagingo turinio vartotojams.

Jei jums atrodo, kad turinio rinkodara yra tik stambiems verslams, tai tikrai ne. Dažnai galvojama, kad tai išties daug investicijų reikalaujantis reklamos būdas, tačiau ši nuomonė yra visiškai klaidinga. Nes turinio rinkodaros kaina yra viena iš žemiausių iš visų kitų reklamos būdų verslui.

Paskaičiuokime. Plečiant turinį mes rašome straipsnius tam tikromis temomis apie savo įmonė, naujas prekes ar paslaugas, o jie dažniausiai talpinami žinių portaluose vos vieną kartą per mėnesį. Tai reiškia, kad per visus metus yra sukuriama apie dvylika geros kokybės straipsnių vis kitose žiniasklaidos kanaluose. Dažniausiai skaičiuojant pinigus, skaičiuojame valandas. Tai reiškia, kad iš viso bus užtrukta apie pusę darbo dienos, vien parengiant straipsnį bei jį patalpinant. Tai jei grubiai imant kainas per metus turinio plėtrai išleidžiama vos 1000 eurų ar daugiau. O panašiai tiek kainuoja trumpa reklama, ne labai geroje pozicijoje Delfi portale. Tad galutinė kaina neturėtų gąsdinti, nes galiausiai visas šis darbas atsiperka su kaupu.

Galiausiai paminėti reikia ir tai, kam reikalinga visgi ta turinio rinkodara. Tai pagrinde, ši marketingo strategija naudojama tuomet, kai įmonėje labai retai keičiasi tam tikros prekės ar paslaugos. Jei reikia rimtesnio pavyzdžio, tai Coca-cola būtent naudoja turinio rinkodarą, kurdama savo kampanijas. Bet išties nėra svarbu ar tai didelė, ar maža įmonė, visi gali savaip naudotis šiuo marketingo būdu.