Kaip rinkodara rengsis 2014 metais? Tendencijos ir prognozės

Kiekvieni metai atneša į kiekvieną gyvenimo sritį, kiekvieno namus, verslu, gyvenimus kažkokių naujovių. Įdomu, kas 2014 metais keisis marketingo pasaulyje?
Daug kalbama yra apie marketingą internete. Pirmiausiai numatomas dėmesys turiniui. Prekių ženklų apipynimas papildomu turiniu bandys projektuoti ryšius su vartotojais ir taip sieks jų lojalumo. Gerų teksto rašytojų ir turinio kūrėjų laukia geri laikai.
Marketingo specialistai neapsieis be turinio automatizavimo programų, padedančių medijų kanalo valdymui. Be galo svarbią vietą užims mobilūs įrenginiai, todėl daug marketingo veiksmų bus sutelkta būtent į juos. O dėl nesudėtingo efektyvumo išmatavimo naudojant šiuos įrenginius marketingo specialistams teks ypatingas atskaitingumas už tokių investicijų grąžą.
Jau dabar sparčiai populiarėjantys GIF’ai Instagram ar Vine vaizdo filmukai sulauks dar daugiau dėmesio, taps profesionaliau įgyvendinami ir darantys vis didesnę įtaką. Informacijos srautai augs tokiu greičiu, kad vartotojui taps sunku susigaudyti tarp teisingų ir neigiamą poveikį darančių priemonių.
Taigi, apibendrinant – turinio marketingas išstumia kitus ir tampa pagrindiniu būtinu instrumentu 2014-aisiais metais.