Kokių klaidų vengti marketinge?

Gyvendami šiame informacijos gausybės amžiuje pastebime, jog šiais laikais joks stambesnis verslas neišsilaiko be geros marketingo kampanijos. Tačiau kai kurie metodai gali ir nuvilti, ypač jei reklaminės kampanijos metu įveliame neatleidžiamų klaidų. Šiandien mes norime Jus supažindinti su dažniausiai pasitaikančiomis klaidomis ir patarti kaip galima jų išvengti.

Pasiskolintas tikslas
Venkite tapatinti save su dalykais kurie nesusiję su Jūsų veikla. Jei Jūs esate statybos įmonė, kalbėkite apie statybas, rodykite susijusius vaizdus ir aiškinkite kuo Jūs pranašesni. Nerodykite nesusijusių daiktų kaip ̶ gyvūnai, gamta ar vaikai. Taip, šie dalykai pritraukia žmonių dėmesį, bet tik tada kai jie yra susiję su preke ar paslauga. Laikykitės prie to, kas Jums sekasi geriausiai ̶ statybos.

Egoistiškumas
Jokiu būdu neleiskite reklamoje šnekėti verslo savininkui ar kitaip su valdžia susijusiam žmogui. Taip, Jūs galite suteikti teigiamas emocijas savo šeimai, darbuotojams, bet valdžia reklamoje reiškia vieną – desperaciją. Pasižiūrėkite į tokius žmones kaip- Donaldas Trumpas ar Ričardas Bransonas, jie niekada nesireklamuoja savo gaminių ar paslaugų reklamose.

Skirtingoms rinkoms, skirtinga reklama
Niekada nedarykite tokios klaidos ir nekurkite reklamų nesusijusių tarpusavyje. Jei idėja originali, ji veiks skirtinguose reklamos kanaluose. Pagrindinė mintis gali keistis tik tada, jei kalbame apie tarpusavyje nesusijusias prekes. Niekas kitas nei Jūs, nemato reklamos taip dažnai, tad susieti dvi, visiškai tarpusavyje nederančias mintis, gali būti sunku.

Klaidos reklaminėse kampanijose
Tai tiesiog neatleistina. Žengdami į naujas šalis, Jūs visada turite būti tikri, kad reklama parengta be jokių gramatinių ar kalbos kultūros klaidų. Svarbu vengti ir dviprasmybių. Todėl Šiuo atveju Jums pasitarnaus vertimų paslaugos. Neverta taupyti pinigų, juk įvelta klaida gali ne tik sumenkinti Jūsų prekės ženklo vertę, bet ir ženkliai sumažinti pardavimus.

Tik Jūsų sukurtos ir unikalios reklamos gali Jums atnešti naudą. Būtina tikėti reklama, nes tik tada ja patikės kiti. Gyvenimas per trumpas nesididžiuoti tuo ką darote. Kurkite reklaminę kampaniją tokią, kuri parduotų viską kas įmanoma.