penkiasdesimt pilku atspalviu

Filmo pavadinimas „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“ tapo prekiniu ženklu

Ar pamenate kokio didelio populiarumo ir pasisekimo sulaukė erotinė kino juosta „Fifty Shades of Grey“ (liet. „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“)? Filmo pavadinimas virto prekiniu ženklu, kuriuo gamintojai pritraukia didelius srautus potencialių vartotojų (prekių, paslaugų pirkėjų), kurie buvo sužavėti šiuo filmu. Jau dabar prekyboje galite rasti „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“ vardu pavadintus: stalo žaidimus, knygas (visa trilogija bei jau išleista dar viena knyga — ta pati istorija pagrindinio herojaus, Christian Grey, žvilgsniu), elektronines knygas, papuošalus ir kita.

Be visų išvardintų prekių, kurios yra perkamos dėl „Pilkų atspalvių“ vardo, buvo sukurta ištisa prekių kolekcija…

penkiasdesimt pilku atspalviu

Pikantiška naujiena, tiems, kuriems filme patiko ne tik nekuklūs vardiniai daiktai ir rūbai, bet ir erotiniai žaidimai. „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“ trijų dalių, kvapą gniaužianti istorija dabar gali atgyti kiekvieno iš vartotojo intymiame gyvenime, nes erotinių prekių rinkoje pasirodė malonumo kolekcijos produktai — „Fifty Shades of Grey“. Tai trilogijos vardu pavadinta erotinių prekių kolekcija, kurioje galima rasti įvairių sekso žaisliukų: nuo stiklinių dildo, vibruojančių žiedų ir G taško stimuliatorių iki satininių akių raiščių, atlaso raiščių rankoms ar erotinių prekių rinkinių. Tai tikriausiai vienas iš taikliausių prekinio ženklo pritaikymo pavyzdys, kuris, ne tik pasiėmė žinomą vardą, bet ir yra susijęs su tuo prekiniu ženklu tiesiogiai. Juk visa kino juosta ir yra apie mūsų slaptas fantazijas intymiame gyvenime. Galbūt Lietuvos gamintojai kada nors pasinaudos, kurio nors lietuviško kino populiarumu ir pradės leisti jo vardo prekes?

penkiasdesimt pilku atspalviu

Be to, kad pats filmo pavadinimas tapo prekiniu ženklu, šio filmo populiarumu pasinaudojo ir vieni žymiausių pasaulio prekinių ženklų. Filmo kūrybinė komanda pasirašė sutartis su vienais žymiausių prekinių ženklų pasaulyje. Filme galite pamatyti: Apple, DG Flugzeugbau, Audi, Fazioli, Bose, Dolce and Gabbana, LG, Volkswagen, Prada, Airbus Helicopters, Omega, Mercedes-Benz prekinius ženklus. Atlikti prekinių ženklų matomumo tyrimai filme „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“ parodė, kad „Apple“ prekinis ženklas (ir pačios prekės) buvo geriausiai matomas ir dažniausiai parodomas, toliau pagal matomumą sekė parasparnių gamintojas „DG Flugzeugbau“, trečioje vietoje — „Audi“, ketvirtoje — „Fazioli“ ir tik šiek tiek mažiau už „Fazioli“ buvo matomas audio aparatūros gamintojas — „Bose“. Drąsūs gamintojai, kuriems erotinis turinys nepasirodė netinkamas populiarinti jų produkciją. Drąsu, tačiau buvo verta, juk ne vienas žiūrovas pagalvojo, kad norėtų atsidurti vieno iš pagrindinių herojų, Christian Grey, batuose ir bent dieną pagyventi prabangoje.

penkiasdesimt pilku atspalviu