Partizaninio marketingo koncepcija

Partizaninio marketingo koncepcija

Vienas iš teigiamų partizaninio marketingo pranašumų yra, kad tai nelaukta. Juk pranašiausias pardavėjas – vartotojams sukeliamos tiesioginės emocijos, tokios kaip juokas, išgąstis, nuostaba, liūdesys. Nenuostabu, kad marketingistai būtent tuo ir pradeda naudotis. Partizaninio marketingo strategijas naudojančioms įmonėms svarbus yra įvykis, intriguojantis turinys bei aplinkybės, kurių dėka yra pasiekiamas norimas vartotojas.
Per gana trumpą partizaninio marketingo gyvavimo laiką išsivystė tam tikros jo formos bei tipai, kurių dėka marketingistam lengviau kurti kampanijas. Partizaninio marketingo koncepcija vadovaujasi psichologiniais principais ( tarpininkavimo, trūkumo, nuoseklumo, įsipareigojimo, pasąmonės), kurie padeda pasiekti įmonės tikslus.
Pagrindiniai partizaninio marketingo konceptai yra šie :
Skinerio ( angl. Skinner ) Kadangi klientai dėl per didelės rinkos pasiūlos keičia savo nuomonę, todėl reikia įvairiais būdais juos paskatinti elgtis taip, kad būtų naudinga ir įmonei. Bendrauti su jais tiesiogiai (telefonu arba akis į akį), pasiūlyti palyginti pasiūlymus arba apsilankyti internetiniame puslapyje.
Aplinkos panaudojimo ( angl. Ambient ) Tai partizaninio marketingo koncepcija, kuri aplinkoje, randa produkto ar paslaugos atitikmenį bei taip susieja su reklama. Viešajame transporte esantys turėklai, bėgimo takeliai, pėsčiųjų perėjos, parke stovintys suoliukai. Tokiu būdu vartotojas yra įtraukiamas į reklamą bei tampa jos dalimi.
Dalyvavimo ( angl. Presence ) Šis marketingo tipas yra pastoviai dalyvaujantis įvairiuose medijų kanaluose (spauda, televizija, internetas). Būtinas veikimas kasdien, kad vartotojas visada matytų produktą arba paslaugą.
Slaptas ( angl. Undercover ) Tai toks konceptas, kuris naudojamas žinomumui didinti, kai yra dirbtinai sukuriamas gandas apie produktą.
Servetėlių pakuočių ( angl. Tissue – packing ) Partizaninis marketingo konceptas, kurio tikslas informacija talpinti ant servetėlių pakuočių bei dalintis nemokamai.
Virusinis (angl. Viral) tai yra vienas iš populiariausių tipų. Tai forma, kuri verčia pačius vartotojus dalintis informacija, nes jiems ji sukelia emocijas. Virusinis tipas yra išskirtinis tuo, kad vartotojas priima ją, kaip pramogą. Labiausiai veikia socialiniuose tinkluose.
Memas (angl. Memes). Tai kažkoks garsas, vaizdas, frazė, ikona ar veiksmas. Kuris vartotojui tampa toks įsimintinas, kad jis gali atpažinti memą visur. Partizaniniame marketinge memai negali kelti dviprasmybių ar neigiamų asociacijų.