Kai prieš gerą dešimtmetį verslas pradėjo keltis į internetą, elektroninės prekybos sferoje konkurencijos nebuvo arba ji buvo itin maža. Tada verslui nereikėjo įdėti daug pastangų į prekių pristatymą, nes tie žmonės, kurie norėjo pirkti internetu, prekes rasdavo lengviau, o dėl konkurencijos nebuvimo išsirinkdavo greičiau. Tačiau šiandien, kai verslas beveik visu šimtu procentų persikėlė į internetą, o konkurencija išaugo lyg ant mielių, ypač svarbų vaidmenį vaidina prekės pristatymas. Taigi, kaip pristatyti prekę, kad klientai dėl jos stotų į eilę ir nebeieškotų alternatyvų?
Galima išskirti du aspektus: prekės pateikimą internete ir prekės pristatymą klientui. Apie kiekvieną smulkiau…
Labai svarbu nepagailėti nei laiko, nei pinigų kokybiškoms ir stilingoms prekės nuotraukoms. Žmonės net 90 proc. informacijos gauna per vaizdinę informaciją, o pirmas įspūdis – viską lemiantis. Taip pat labai svarbu prekes aprašyti, tačiau čia galioja savos taisyklės. Nereikėtų ilgų nuobodžių aprašymų, nes tokia sausa informacija retai kada perskaitoma iki pabaigos. Specialistai rekomenduoja akcentuoti svarbiausias prekės savybes, naudą pirkėjui, tačiau pateikti tai linksmu, žaismingu stiliumi, tarsi apie prekę būtų pasakojama draugui.
Prekės pristatymas klientui – ne mažiau svarbus kaip ir informacija internete apie prekės pristatymą, kainą ir pan. Nors pas mus nėra taip populiaru, bet užsienyje populiarėja metodas, kai prekės kaina ir kurjerio paslaugos (https://www.siuskpigiau.lt/) sudedamos, tačiau neišskirstomos, ir nurodoma viena bendra kaina – pirkėjai dažnai supranta tai, kaip nemokamą pristatymą ir dar per kurjerį – patogiausiu būdu. Todėl dažniausiai prekę rekomenduoja kitiems arba patys į elektroninę parduotuvę sugrįžta dar kartą.
Taigi, jei galvojate apie verslą internete, turite žinoti, kas paveikia pirkėją, nes šiandien, kai visas verslas verda internete, tikėtis, kad tik pati prekė sužavės pirkėjus – naivu. Tam reikalingas išskirtinis prekės pateikimas ir kokybiška prekės pristatymo paslauga.