facepalm

Ko nori anapus ekrano sėdintis klientas?

Neeilinė koronaviruso pandemija ir ištisus miestus sukaustę karantino apribojimai privertė viso pasaulio prekybininkus perkelti savo veiklą į elektroninę erdvę. Įvairios siuntas į namus pristatančios įmonės iš džiaugsmo trynė rankomis ir skaičiavo augantį pelną, o kasdienių prekių ir paslaugų verslai baiminosi, jog praras klientus ir turės nutraukti savo veiklą. Vienas mygtuko „į krepšelį“ paspaudimas neatspindi visų el. parduotuvėje apsiperkančio žmogaus emocijų, tad kaip sužinoti, ko iš tiesų nori anapus ekrano sėdintis klientas?

 

Į pagalbą – pokalbių robotai

Pokalbių robotai – chatbots – yra sąlyginai nauja dirbtiniu intelektu paremta programinė įranga, kuri supranta e-parduotuvių klientų užklausas bei geba į jas atsakyti. Nors botai puikiai dorojasi su paprastomis užduotimis, tačiau jų veikimo principas gana primityvus, todėl jiems nesuprantamus klausimus robotukai perduoda atsakyti patiems išmaniausiems kūriniams – žmonėms. Chatbot‘ų laukia puiki ateitis: mokslininkai nepaliaujamai dirba didindami dirbtinio intelekto galimybes bei pritaikydami šią technologiją vis platesniam kasdienių užduočių ratui. Visgi, dabartiniai pokalbių robotai neatitinka jiems keliamų klientų aptarnavimo lūkesčių, todėl įmonių savininkai dažnai į pagalbą pasitelkia kitokias priemones pozityvioms pirkėjų patirtims užtikrinti.

 

Vis populiaresnės konsultavimo telefonu paslaugos

Daugiau nei 80 proc. lietuvių naudoja išmaniuosius telefonus, todėl nėra geresnio sprendimo pasiekti anapus ekrano sėdintį klientą nei jam paskambinti. Klientų konsultacija telefonu – greitas ir patogūs būdas įmonėms užtikrinti kokybiškas klientų aptarnavimo paslaugas, tačiau įmonės savininkai turi daug svarbesnių darbų nei tik kalbėti telefonu. Vis populiaresni yra klientų aptarnavimo skambučių centrai, kuriuose visą parą dirbantys specialistai profesionaliai atstovauja verslui bei atsako į visus klientams iškilusius klausimus. Tokiu būdu yra taupomas ne tik įmonės darbuotojų, bet ir pačių pirkėjų laikas, o kiekvienas skambučių centrų konsultantų įrašomas pokalbis užtikrina aukštą teikiamų paslaugų kokybę ir prisideda prie nuolatinio tobulėjimo.

Kasdienėms paslaugoms vis sparčiau persikeliant į elektroninę erdvę, tiesioginis bendravimas su klientais tampa nebeįmanomu. Įmonių savininkai neriasi iš kailio ir stengiasi nenuvilti anapus ekrano sėdinčių savo klientų, todėl išmanieji pokalbių robotai bei pirkėjų konsultavimas telefonu tampa daug daugiau nei tik išeitimi iš padėties. Šios paslaugos suteikia įmonėms galimybę analizuoti pirkėjų priimamus sprendimus, ištaisyti daromas klaidas bei toliau sėkmingai auginti savo verslą.