Turinio strategija

Jei galvojate, kad turinio rinkodara yra tas pats, kas turinio strategija, tai teks pakeisti Jūsų nuomonę. Jūs neteisus, todėl nesuklyskite apibūdinant turinio marketingą, nes tai yra tik pastarojo sudedamoji dalis. Tai aiškiai apibrėžtos taisyklės, numatomos rizikos apie patį turinį, jo kanalų pasirinkimą ir tikslų pasiekimą. Turinio strategija, žinoma, turi ir savo planą, kuri tuoj jį ir pateiksime.

—Pirma, reikia išsiaiškinti koks tai bus turinys. Straipsnis, video klipas, nuotrauka?;
—Tuomet, kas turi pristatyti tą turinį? Dažniausiai yra samdomas gerai visuomenei žinomas žmogus, kuris turi didelę auditoriją sekėjų ir gali daryti jiems įtaką;
—Kur pasirinktas turinys turi būti publikuojamas bei kokiu metu;
—Kaip bus palaikomas dėmesys po turinio paskleidimo;
—Kokių priemonių bus imtasi, kad žmonės negalėtų pamiršti to turinio;
—Kaip tam tikros nuorodos turinyje gali padėti pakelti paieškos pozicijas (čia prasideda SEO);
Taip pat reikia nepamiršti ir turinio rinkodaros rezultatų. Žinomumas ir pardavimai padidinti ar ne? Kur buvo suklysta?
Gali atrodyti, kad tai tas pats, kas ryšiai su visuomene. Taip RsV išties dirba su šiomis strategijomis, tačiau jos realus tikslas yra padėti sukurti turinį ir skleisti. O visą kita juk RsV užsakovo problema. Todėl marketingo skyrius ir kuria turinio plėtros strategiją, o tik mažą dalį patiki ryšiams su visuomene bei kitiems panašaus tipažo specialistams.

Turinio rinkodara ir SEO
Kuo tai susiję? Turinio strategija turi tokį komponentą į kurį įtraukiamas ir paieškos optimizavimas. Juk dažniausiai yra reklamuojamas įmonės puslapis, produktas ir tos firmos internetinio puslapio. Čia yra kviečiama pirkti, pasinaudoti paslaugomis. Toks nuorodos platinimas, ypač susijusiame turinyje labai patinka Google paieškos sistemai. O pati Google įmonė yra pasakiusi, jog turinio rinkodara yra puiki išeitis gaunant kokybiškas nuorodas iš kitų išorinių puslapių. O tuomet, kuo nuoroda yra geresnė, tuo paieškos sistemoje pakyla internetinio puslapio pozicija.