Ar jūs esate iš tų žmonių, kurie vaikosi įvairiausių akcijų, pamatę patikusią prekę, iš karto neperkate, einate per kitas parduotuves ir ieškote geresnio pasiūlymo? Ar esate iš tų žmonių, kur reklama bei marketingo subtilybės patraukia jūsų akį iš karto ar labai dvejojate jų parengtomis reklamomis? Atsakykite į šiuos klausimus savo galvoje ir skaitykite toliau. Įsivaizduokite situaciją, užeinate į parduotuvę ir joje Britney Spears kvepalai pigiau negu kitoje, kur prieš tai juos ir nusipirkote – ką darote? Ar grįžtate į prieš tai buvusią parduotuvę ir grąžinate kvepalus ir nueinate nusipirkti ten, kur juos radote pigiau? Ar tiesiog praeinate? Kai kurie žmonės susidūrę su tokia situacija pradeda kaltinti, kad vienos ar kitos parduotuvės reklama yra blogai išvystyta, kaip galima nereklamuoti tokių akcijų, visgi kai kurios parduotuvės, įmonės neužsiima didele ir ryškia reklama, jie yra gana gerai žinomi ir be didelių reklamos bei marketingo triukų. Kita vertus, galima manyti, kad reklama, jei yra gera, ji niekuomet nepakenkia. Tuomet atsiranda dar vienas niuansas, galbūt įmonės bijo “susimauti” ir padaryti niekam neįdomią, nepritraukiančią reklamą? Juk tarkim, kaip pavyzdys, kvepalų reklamų yra įvairiausių, įmonės kartais net pasitelkia įvairius, žymius žmones, kad jie reklamuotų kvepalus. O ką jau kalbėti apie vardinius kvepalus, tikriausiai kiekvienas gerai prisimenate, kuomet Lady Gaga išleido savo kvepalus, ji juos pati reklamavo socialiniuose tinkluose, galbūt ne taip gerai galime atminti Britney Spears, kadangi jos gyvavimo metas jau kaip ir praėjęs. Parduotuvėms yra sunkiau kurti tam tikrą kvepalų reklamą, kadangi jie kartais neturi visų teisių to daryti, o ypač, jeigu kvepalai yra vardiniai, tuomet tikimybė, kad Lietuvoje atsiras reklama su vardiniais kvepalais yra faktiškai lygi nuliui.