bosch prekinio zenklo komunikacija

Kaip savo prekes komunikuoja dujinių katilų gamintojai

Dažnam marketingo/rinkodaros specialistui gali atrodyt, kad šildymo katilų gamintojai gyvena lengvai. Konkuruoja tik keli pagrindiniai dideli tarptautiniai žaidėjai, kai kuriose rinkose dar dalį atsigriebia ir vietiniai gamintojai. Bet mažai kas atkreipia dėmesį, kad tie dideli žaidėjai iš tikrųjų turi konkuruoti – ir aršiai. Todėl, peržvelgsime kelis didžiausius dujinių katilų gamintojus, kaip jie komunikuoja savo produktą ir savo prekinį ženklą.

 

Kaip Bosch komunikuoja savo produktus

Bosch dujinių katilų gamintojai, kaip teigia santechnikos specialistai Van2o, yra lyderiai savo sferoje Lietuvoje. Dažnas lietuvis vokiškas prekes ir prekinius ženklus asocijuoja su kokybe. Dėl to galima dėkoti vokiškiems automobiliams, kurie Lietuvoje jau trečią dešimtmetį pelno žmonių liaupses kaip vienais iš patikimiausių automobilių nepriklausomai nuo kainos. Liaupses pelno ir Bosch dujiniai katilai. Dažnas vartotojas iš pradžių išbando Bosch populiariausią prekę – automatinį gręžtuvą. Tada, vartotojas patenkintas šios prekės kokybe ir ilgaamžiškumu nusprendžia pasidomėti apie kitas Bosch prekes ir apie jas domisi. Tad kaip jos yra komunikuojamos? Šis gamintojas pabrėžia tai, kad jo produktai yra visam gyvenimui. O jų pagrindinis šūkis “Invented for life” tai patvirtina. Produktų aprašymuose galime pastebėti, kad daug svarbos teikiama tam, kad šie gaminiai yra pagaminti Vokietijoje ir toliau prideda tai, kad jie yra lyderiai pagal Kainos/Kokybės santykį. Kadangi Bosch gaminiai yra skirti visam gyvenimui – šis gamintojas pabrėžia, kad jų katilų pirkimas – tai ilgalaikė investicija ne tik kainos atžvilgiu, bet ir kokybės.

 

Protherm šildymo katilų komunikacija

Šis gamintojas – specializuotas šildymo sprendimų gamintojas, įsikūręs Čekijoje. Jų pagrindinis konkurencinis pranašumas šioje sferoje – specializacija šildymo sprendimams ir gamyba Rytų Europoje. Todėl šis gamintojas gali pasiūlyti geresnę kainą nei Centrinės Europos gamintojai kaip Bosch. Kadangi Čekija irgi turi gerą reputaciją dėl kokybės, šis gamintojas irgi tai pabrėžia savo produktų aprašymuose. Šūkis “Always at your side” irgi tai pabrėžia – kad jų produktai yra kokybiški ir patikimi, ir nenuvils kai reikės šildymo sprendimo namams.