reklama

Reklamos pasaulis: kas labiausiai patraukia vartotojų dėmesį?

Reklama tai – ko negalime išvengti. Nuo ankstyvo ryto iki pat vėlyvo vakaro ji mus pasiekia įvairiausiais būdais. Ir nors daugelis žmonių reklamą laiko lengvabūdišku dalyku, pastebimas įdomus paradoksas: tuo pačiu reklama yra tai, ką norime matyti vėl ir vėl bei prilygsta meno kūriniui. O, ar kada susimąstėte, kas reklamose laibiausiai patraukia vartotojų dėmesį? Štai, labiausiai dėmesį patraukiantys elementai.

Ryškios spalvos

Ryškios spalvos visuomet yra tai, į ką atkreipiame savo dėmesį. Juk, ko gero, ne kartą pagavote save, kuomet vos įėję į parduotuvę iš karto pastebite ryškių spalvų drabužius (net ir tuo atveju, jei jums ne tik patinka jų modelis). Taip yra ir su kitomis plotmėmis, pavyzdžiui, reklamomis: reklama, nusalvinta pačiomis ryškiausiomis spalvomis kur kas labiau atkreipia žmonių dėmesį nei reklama, kurioje vyrauja ramios, pastelinės spalvos.

Patrauklus bei estetiškas priešingos lyties atstovo kūnas

Patrauklus, dailus, estetiškas priešingos lyties atstovo kūnas, taip pat patenka į labiausiai reklamose dėmesį patraukiančių elementų sąrašą. Tyrimai rodo, kad nesąmoningai atkreipiame dėmesį ir jį sulaikome bent 5 – 6 sekundėms, kai prieš save regime išpuoselėtą, seksualų priešingos lyties kūną. Tačiau kalbant apie seksualius kūnus reklamose, pirmiausia svarbu nepamiršti, kad seksualus įvaizdis neatsiejamas nuo puikios seksualinės sveikatos. Na, o dermatovenerologijos klinika homosanus.lt yra patikimas partneris, siekiant palaikyti puikią seksualinę sveikatą.

Veiksmas, judesys

Į elementų, labiausiai padedančių atkreipti vartotojų dėmesį, patenka ir veiksmas, judesys. Reklamos, kuriose gausu veiksmo bei judėjimo, paprastai sulaukia didesnės sėkmės nei statiškumu alsuojančios reklamos. Ir tai natūralu – pastebėję judesio užuomazgas, vartotojai susidomi ir natūraliai nori žinoti, kas vyks toliau ir, kuo visa tai baigsis, o tai skatina žiūrėti reklamą iki pabaigos.

Vartotojui naudinga ir aktuali informacija

Ne paslaptis, kad kiekviena reklama yra ir tam tikros informacijos šaltinis. Ir, jei vartotojas nuo pat pirmų jos akimirkų išgirsta sau naudingą bei aktualią informaciją, tai tikrai prikaustys jo dėmesį ir paskatins žiūrėti reklamą iki pat pabaigos.

Šeimyniškos namų idilės elementai

Reklamos, kuriose matyti visa šeima, smagūs augintiniai, dailūs namai ar išpuoselėtas sodas, taip pat pritraukia vartotojų dėmesį.