Internetinio marketingo pamokos ateiciai

Internetinio marketingo pamokos ateičiai

Jau kurį laiką internetinis marketingas skinasi kelią į dėmesio centrą ir straipsnio antraštės mirga nuo įvairiausių patarimų, rekomendacijų ir vengtinų klaidų. Tuo tarpu šis straipsnis aptaria pačias svarbiausias detales, kurias privaloma žinoti kiekvienam marketingo specialistui.

Koncentracija

Neretai verslininkai net nesuvokia, kokia taktika naudojama jų versle ir blaškomasi tarp šimto darbų vienu metu. Tai sukelia energijos išsekimą ir mažina bendrą dirbančiųjų produktyvumą. Kaip tai spręsti? Tarkite „ne“ toms strategijoms, kurios nėra tokios naudingos, arba visai neturinčioms naudos, strategijoms. Svarbu suprasti, kad koncentracija į svarbiausias detales kartais gali tapti pagrindine verslo varomąja jėga.

Paveikslėlis ar tūkstančiai žodžių?

Reklama, kurioje pateikiama daugybė žodžių ar net ištisi tekstai, niekada neužkariaus vartotojo širdies ir nepatrauks savo pusėn, kadangi tuo tarpu jis savo simpatijas atiduos reklamai, kurioje dominuoja vaizdinė medžiaga. Paveikslėlių naudojimas daro didesnę įtaką dėl savo paprastumo, t. y. vaizdus žmogui yra paprasčiau suvokti nei rašytinę informaciją.

Kultūrą lydinčios naujovės

Visada gera žinoti, kad padarei kažką naudingo visuomenei, kad įvedei kažką, kas palengvino lankytojui naršymą, informacijos ieškojimą ir panašiai. Būtent nuolatinis naujovių ieškojimas yra būtina sėkmingo internetinio marketingo sąlyga. Banalių idėjų naudojimas, bijojimas tyrinėti, apatiškumo jausmas naujosioms technologijoms – tai frazės, kurios turi būti išbrauktos iš Jūsų žodyno. Niekuo neišsiskiriančios, bet pasitvirtinę rinkoje marketingo idėjos veiks tik kurį laiką, o vėliau jos žlugs ir bus sugaištas tik bereikalingas, kiekvienam toks brangus, laikas. Versle laimi lyderis, o ne sekėjas.

Klientai irgi gali būti mokytojai

Dažnai girdima, kad tiekėjas tinkamai neįvykdo kliento poreikių. Tai įvyksta tuomet, kai „specialistu“ save laikantis marketingo žinovas, iš tikrųjų nėra specialistas, nes tikri ekspertai išklausys, ko klientas nori, ir supras, kokias klaidas daro dirbdamas su kliento užsakymu. Reikia atsiriboti nuo visų „nes aš taip daryčiau, taip rinkčiausi, taip mąstyčiau“!