Guerrilla-Marketing-Coca-Cola-roll-out-happiness-pop-up-park

Partizaninio marketingo nauda

Niekas tikriausiai neabejoja, jog partizaninio marketingo atsiradimas ne tik tapo stebuklinga išeitimi mažoms įmonėms, bet ir įtakingiems verslams. Ši rinkodaros taktika yra nepalyginamai pranašesnė už tradicinę rinkodarą. Tai rodo palankius rezultatus tiek įmonėms, tiek vartotojams. Žinoma, tikra nauda yra pastebima tik pasibaigus kampanijos laikotarpiui. Tačiau, reikia nepamiršti, kad tik pelnas parodo ar kampanija išties tapo sėkminga.

Partizaninio marketingo nauda yra : 
• Pigu. Nereikia didelių investicijų į efektyvią marketingo kampaniją. Užtenka vaizduotės, energijos, kūrybiškumo, laiko bei informacijos.
• Naudinga mažoms įmonėms. Joms reikalingos nedidelės investicijos, norint pasiekti tikslinę auditoriją.
• Lankstumas. Įmonė pati valdo bei kontroliuoja esamus procesus. Lengvas nenumatytų problemų išsprendimas.
• Nuolatinis pasiekiamumas. Neprarandami vartotojai dėl neveiklumo. Žmonės patys įsitraukia arba tampa partizaninio marketingo dalimi.
• Greitumas. Informacija pasiekiama per trumpą laiką.
• Paprastumas. Daugelį metodų labai lengva pritaikyti.
• Tikslumas. Sumodeliuota taip, kad būtų pasiekta norima rinka.
• Įsimintinumas. Įmonei naudojant partizaninį marketingą logotipas nėra reikalingiausias. Svarbiausia šioje vietoje tinkamo memo panaudojimas. Memas yra įsimintinesnis.
• Kuriamas stiprus ryšys su vartotoju. Toks ryšys, kuris trunka ne vien marketingo kampanijai pasibaigus, bet ir po jos. Parodoma, kad nauda duodama būtent vartotojui, o ne įmonei.
• Partizaninio marketingo „ginklų“ įvairovė. Jų yra daug ir jie beveik visi yra nemokami ( pvz.: socialiniai tinklai)
• Išskirtinumas. Gyvenimo ritmo pakitimas ir išsiskyrimas iš rutinos.
Didelės naudos nebus, jeigu bus laikomasi tradicinės rinkodaros taisyklių. Reikia nepamiršti, kad kūrybiškumas duoda geriausius rezultatus. Jis turi būti tikslingas ir neperdėtas. Šiuo atveju, įmonė naudodama partizaninį marketingą, turi būti pranašesnė kūryboje nei konkurentai.